مراحل انجام تسویه حساب و فارغ التحصیلی دانشجویان گروه مهندسی عمران

مراحل انجام تسویه حساب و فارغ التحصیلی دانشجویان گروه مهندسی عمران

1.شروع فارغ التحصیلی برای دانشجویان کارشناسی پس از ثبت و تایید آخرین نمره و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحویل پایان نامه به استاد راهنما و مشاور و امضا برگه تسویه حساب دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌باشد. فرم تسویه حساب تحصیلات تکمیلی را از بخش فرم‌های امور پژوهشی سایت دانشکده می‌توانید دانلود کنید. لازم به ذکر است دانشجویان باید به سامانه‌ی گلستان - اطلاعات جامع دانشجو، ستون شهریه نیمسال آخر- مراجعه و در صورت وجود شهریه مبادرت به پرداخت بدهی کنند. (در صورت داشتن هر گونه مشکلی در رابطه با مبلغ بدهی با امور مالی دانشگاه به شماره 37932294 تماس بگیرید).

2.دانشجویان از طریق ایمیل civil.ui.ac@gmail.com درخواست فارغ‌التحصیلی خود را به کارشناس گروه اعلام می‌کنند. لازم به ذکر است دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید برگه تسویه داخل گروه را نیز همراه درخواست خود بارگذاری کنند.


3. پس از فعال نمودن گزارش تسویه توسط کارشناس گروه مراحل به شرح زیر است:

الف- ورود دانشجو به سامانه دانشجویی گلستان، گرفتن گزارش522 ، مشاهده لیست تسویه حساب‌های مورد نیاز و پیگیری برای انجام تسویه، در صورت گزارش‌گیری مجدد و خالی بودن لیست، مراحل تسویه حساب به پایان رسیده است و دانشجو باید به قسمت پیشخوان خدمت سامانه گلستان خود مراجعه نماید.


ب- مراجعه دانشجو به منوی پیشخوان خدمت، فارغ التحصیلی، درخواست جدید، نوع درخواست ( فارغ التحصیل) انتخاب می‌شود، سپس تب در حال بررسی تغییرات (کمی صبر شود، در صورتی‌که پیغامی مبنی بر عدم تسویه، قفل نبودن نمرات و یا مشکلاتی از این قبیل بود باید توسط دانشجو بررسی و حل شود) و در صورتی‌که پیغامی دریافت نشد، تب ایجاد و پس از ایجاد درخواست، گزینه تایید و ارسال فعال گردد.

دانشجو با کلیک بر روی منوی گردش کار می‌تواند مراحل انجام کار را پیگیری نماید.


ج- مرحله‌ی پایانی: 10 روز پس از حذف منوی پیشخوان خدمت در سامانه‌ی دانشجویی، دانشجو می‌تواند جهت اخذ گواهی مدرک شخصا به اداره‌ی فارغ التحصیلان دانشگاه مراجعه نماید و یا از طریق سامانه گلستان، درخواست اینترنتی گواهی مدرک نماید.

تاریخ:
1402/09/04
تعداد بازدید:
607
منبع:
Powered by DorsaPortal